
Hotelowa restauracja o niepowtarzalnym klimacie staje się doskonałym uzupełnieniem spotkań biznesowych i osobistych.
Restauracje hotelowe wyraźnie różnią się od samodzielnych lokali. Nie da się ukryć – goście oczekują od nich więcej. Im lepszy hotel, tym lepszej restauracji oczekujemy. Działa to również w drugą stronę – hotelowa restauracja z pysznym jedzeniem i wysokiej jakości obsługą to obietnica fantastycznego pobytu w hotelu. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że restauracja jest wizytówką hotelu.
Pierwszy kontakt z gościem
Brak Internetu. Brak odbioru. Restauracja hotelowa jest miejscem, w którym gość po raz pierwszy styka się z hotelem i zaczyna wyrabiać sobie o nim opinię. Od momentu rezerwacji stolika w restauracji rozpoczyna się relacja klienta z całym hotelem. Czy został grzecznie przyjęty? Czy podobał im się wystrój? Czy znaleźli w menu coś dla siebie? Czy personel poświęcił wystarczająco dużo uwagi? Czy zbyt długo czekali na obsługę? Czy muzyka była zbyt głośna?
Te pytania, które powinien zadać sobie każdy właściciel restauracji dbający o satysfakcję klienta, zadaje – choć nieświadomie – każdy klient w restauracji. I odpowiada na nie dość szybko, nawet jeśli nie zawsze jest to proces świadomy. Czasem z wizyty w restauracji zostanie nam tylko wrażenie, a nie lista plusów i minusów, ale to właśnie to ulotne wrażenie decyduje o tym, czy wrócimy, czy następnym razem poszukamy czegoś innego.
Restauracja – najlepsza reklama dla hotelu
Nie bez powodu goście wybierają restauracje hotelowe na ważne spotkania. Wyróżniają się one pozytywnie na tle innych lokali, ponieważ większość właścicieli rozumie prostą zależność: dzisiejsi zadowoleni goście restauracji są przyszłymi gośćmi i najlepszymi rzecznikami hotelu.
Hotelowa restauracja o niepowtarzalnym klimacie staje się doskonałym uzupełnieniem spotkań biznesowych i osobistych, wprowadza miłą atmosferę i pozwala skupić się tylko na przyjemnym „tu i teraz” – pysznym jedzeniu i dobrym towarzystwie. Dodajmy do tego sezonowe owoce i warzywa z własnego ogrodu, które stanowią podstawę dań, oraz chleb, który jest zawsze ciepły i świeżo wypiekany na miejscu – i już wiemy, że pobyt w tym hotelu będzie niezapomniany.